Bebeğim 2.5 aylık. 3 saatte bir 60 cc mama içiyor aralarda emiyor bazende sağılmış anne sütü alıyor. Fakat bebeğimin günlük idrarlı bez sayısı 2-3 civarı yani doymuyor desem belli eder ama çok rahat halinden memnun(gerçi bebeğin 6 saat aç kaldığını bilirim gık bile demez garip bir bebek:)Hatta ben zorla besliyorum çok iştahsız bir bebek zorla besliyorum. Fakat genele bakarsak aylık kilo alımı iyi bu ay 1.300 gr almış ama idrarlı bez sayısı beni endişelendiriyor sebebi ne olabilir???