kuzeyarinn Kızlar dört katlı binada sekiz daire var iki daire dolu bizimke beraber ya bu beni çok ürpertiyor zil calinca tedirgin oluyorum gece özellikle aşırı sessiz oluyor nasıl başa çıkicam bilmiyorum diğer daire de öğrenci var yani gündüz tekim
defnemiraybebek kuzeyarinn tedirgin olmakta haklısın ama bu zamanda evler çabuk doluyor yakında yeni komşular gelir merak etme
Kestanesekeri kuzeyarinn 1 yıl yaşadım bu durumu üst komşumun bi de hepsi erkekti ve erkek.Ara ışığımız yoktu akşam ezanından önce evde olurdum.kapıyı üst kat komşum çalınca açmazdım eşim gelince uğrasın size müsait değilim derdim hâlen yabancı erkeklere açmam çünkü çok ıssız bi yer.kapım her zaman kilitlidr
Kestanesekeri kuzeyarinn evet 2 daire vardık üstte ki de psikolojik sorunluydu bir ara takmıştı bizi kafasına