Merizel bebeğim 20 aylıkken falan bır sabah uyandiginda yatağın içinde kaybetti aradık taradik bulamadık oda tüh ya falan diye bulamadığımızı iyice anladı bir kaç dk sonra ben buldum sessizce aldım çantasına koydum gün içinde uyurken çok zorlarsa öyle verelim zorlamazsa bıraksın bahaneyle diye. Babannesi bakıyordu onada anlattım durumu. Ve oda babasına babannesine kaybettik diye kendince anlatmaya çalışıyordu kendisi kaybettigine ikna olunca hiç sormadı istemedi zaten gün içinde emmiyordu sadece uyurken veriyordum. Bu şekilde bıraktık ☺️