beyazzkuguu gzmmt lifli gıdalar tüketiyor musunuz kabak gibi. Kabak ıspanak çok işe yarıyor kayısı zaten bilindik. Bol su. Yemeklere zeytinyağı. Makarna ekmek gibi katı gıdalardan da biraz kaçmak gerekiyor bu dönemde
dokuzaralik Bebeğim 1 aylık. Hem kabız hem de tuvaletteyken kanamam oluyordu o kadar zorlanıyordum. doktoruma sorarak duphalac şuruba başladım. 3.gündeyim çok iyi geldi.
allwrite Ben sürekli karışık kuru meyvelerle hoşaf kaynatıp ve blenderdan geçirip koyu kıvamlı olarak içiyorum. Her gün olmasa da her hafta birkaç bardak kefir de içiyorum. Normalde de kabız olan biri değildim ama çok şükür doğumdan sonra da sorun yaşamadım.