gzmmt Kızlar bebeğimin 2 gün sonra 9 ayı bitiyor ve sağlık ocağında 3 lü aşıyı doktorum yaptırmamız söyledi. Kanda verilecekti sağlık ocağına ulaşamıyorum gün içibde gidemedimde bir türlü orada bebeğin kanı alınıyormu? Yoksa direk hastaneyemi gitmeliyim