Selam arkadaşlar bir haftadır kızımın karın agiris ve şişliği var tabi yanında ateş te var doktor kanında enfeksiyon var dedi enfeksiyon bu kadar ağrı yapar mı inşallah kimsenin başına gelmemiştir ama başına gelen varsa nolur anlatirmisiniz kaç günde geçti nasıl geçti