elanurylmz ben de öyle dedim doktora sordum hayır ilk 6aymama demişti. 5bucukta otıruyor ve başı dik tutuyordu tadımlara başladık. 3gun kabak sonra buna ilave 3gun havuç sonra buna ilave 3gun patates artarak gittik. Sonra 3gun elma 🍎…. Hep, artarak ama, 3gun deneyerek. Tadımım tek amacı alerji değil bebeğin alısmasını da, sağlamak. Bebek bı pişik olur geçmez aklın şaşar bağırsak bozulur ne yapacağını bilemezsin