boralii
Bende zaten “yememek için kendinizi nasıl motive” ediyosunuz anlamında sordum.
Herkesin motivasyonu farklıdır.
Kimisi hırs yapar kimisi rekabet sever kimisi kendine söz geçirebiliyodur, kimisi farklı bir motivasyon yöntemi uyguluyordur.
Bir yerde okumuştum biri şey yazmış.
“Acıktığımsa dişlerimi fırçalıyorum ki yemeyeyim” diye.
Bunun gibi şeyler bekledim.
Derdim “yiyelim ama kilo verelim nasıl ?” Değil yani…
Kilonun yemeyerek verileceğini bilmeyen yoktur zaten yinede üstünden geçip bizi engin fikirlerinizlede aydınlattığınız için teşekkür edeeiz 🤪