minikkkelebek Bebeğim 10 aylık öksürüyor ve geçmiyor yatamıyor ağlıyor sürekli antibiyotik kullanınca geçiyor antibiyotik bitince başlıyor doğal yollarla nasıl geçirebilirim
mervee345 minikkkelebek bizim de aynıydı bugün daha iyi şükür serum fizyolojik ile hava verin ben dün bide sarımsak pekmez bir iki damla limon verdim geçmiş olsun