Bugün oyun grubuna basladık 4 yasında basta ağladı brni istedi sonra sonra alıstı bi anne çocugunu yarım saat önce almıs bizimki de benim annem yok diye ağlamıs sonra ven gelince yine oynamaya devam etti napcam ven kızlar bugün ilk kez basladık zamanla alısır mı yasayan varmı bu durumu