tazeannisko bizim de öyle olmuştu göbek fıtığı da vardı. Gittik doktor ultrasona yönlendirdi çok şükür kötü bir şey değilmiş bactroban diye bir krem yazıldı bir haftada geçirdi ama size tavsiyem yine de kendi doktorunuz bir görsün bu durum tehlikeli de olabiliyormuş koku vs yok dediniz ama olsun bence bir gidin😊