Kızlar çok yorgun ve halsizim bir iş yapayım çok çabuk yoruluyorum halsizleşiyorum sabah kalkınca 4 5 saat kendime gelemiyorum hiç bir iş yapmak istemiyorum vitamin eksikliğinden değil vitaminlerime 1 ay olmadı baktıralı tam vitaminlerim artı eksikliğim olmasa da takviye desteği kullanıyorum o halde böyleyim içimden gelmiyor iş yapmak sizlerde böyle durum yaşadığınızda ne yapıyorsunuz motivasyonunuzu nasıl yerine getiriyorsunuz ben bu durumdan kurtulmak istiyorum ama nasıl