kaleilhan benim kızım da 40 ından sonra 3 4 güne bir bir haftayı da geçtiği oluyordu kakasını yapmayalı
Şuanda da 4 ay 15 günlük ve haala öyle devam ediyor bazen ben yaptırıyorum ya da yaparken görüyorum katı ama akışkan bi kaka yapıyor ıkına ıkına
Sadece anne sütü alıyor bu arada ben normal olarak görüyorum kakasının bir haftayı bulmasını doktorumuz da öyle demişti