Meraba arkadaşlar bebeğim 18 günlük bazen gaz sancısindan kıvranıyo uykusunda bile inliyo sürekli ıkınıyo 😔 zinco damlanın iyi geldiğini duydum aldık ama kullanıp kullanmamak konusunda kararsızım daha önce kullanan var mı bi zararı olur mu acaba daha çok küçük çünkü