Kızlar 3 sene arayla 2 sezaryen oldum ilkinde 55 kg hamile kaldım 70 ile doğuma gittim sonrasında 65 kg düştüm 2.sürpriz gebelik 65 ile hamile kaldım 80 ile doğuma gittim şuan 5 aylık bebişim alerjik bebe emziriyorumda ve diyet yapıyorum mecburen alerjisi oldugu icin şuan 63 kilodayım göbeğim sarktı iyice nasıl sıkılaşırım acaba ? spor evde egzersiz yağ krem vs? Varmı gerçekten etkili yöntem ? Önerilerinizi bekliyorum