kızım 3 aylıkken ilk regilimi oldum 3aylik korunma iğnesi vuruldum 2kere regl oldum bu 3ay içinde 1ay sürdü regillerim 10gun oldu iyileştim dün sancim vardı gece ağrı kesici içtim bugün gene leke leke kan geliyor 10gun sadece temiz kaldım gene regl oldum kadın doğuma gitmeyi düşünüyorum ama annem doğumdan sonra düzensiz olması normal dedi