Kızım 2 buçuk yaşında.2 yaşına girdiğinden beri çok huyları değişti kahvaltı yemek flan bişey yemek istemiyor hele ki hasta olunca 2 gün hasta olsun hemen yüzü kaşık kadar kalıyor çok zayıflıyor direnci düşüyor.2 yaş kontrolüne götürmüştüm doktor balık yağı flan onermedi doğal yoldan aldın vitaminini dedi ama herşey yemiyor ki her zaman balık pişirme imkanimda olmuyor anneme gittikçe annem yapıyor ama onu da bıgun yiyorsa öteki gün yemiyor.sizler aranızda kullanananiz var mı vitamindir balık yağıdır flan.etrafimdakiler kullan diyorlar etkisini goruceksin diyolar ama kafama göre bişey de kullanmak istemiyorum doktor onermedi çünkü.cok kafam karıştı verip vermemek arasında.versem bi sakıncası yoktur diyorum çünkü abur cubur da zararlı ama isteyince veriyoruz mecbur.kullaniyorsaniz ne markalar kullaniyorsunuz ve devamlı düzenli veriyo musunuz