Alisinannesii benimde bebegim 22 günlük sütüm az geldi , doymadiginda ağlıyor mama veriyorum susuyor ama tabi bebekten bebeğe değişebilir benimki aciktiginda inanılmaz ağlıyor mamayı yapana kadar ter akıtıyorum , sizde emzirdikce anlarsiniz sanırım çocuğunuzun davranislarindan