Merhabalar, bebeğim şuan 4 buçuk aylık sadece anne sütüyle besleniyor. Şu zamana kadar 3-4 kere mastit olmuş biri olarak hiç süt konusunda sıkıntı yaşamamıştım aksine süt fazlalığından sürekli göğüslerimi boşaltmam gerekiyordu. Ancak 4 ay itibariyle hem ben regli oldum hem saçlarım dökülmeye başladı hem de geceleri çok terlemeye başladım. Hormonal mi bilmiyorum sütüm azaldığı için bebeğim geceleri sık sık uyanmaya başladı sütümün yetmediğini düşünüyorum. Bu durumu yaşayan var mı? Ebebekte ki içecekleri ve süt arttırıcı damla kullanmaya başladım ama bi etkisi olduğunu sanmıyorum.