DarkSwan hazale966 Bebeğim değil ama ben koç burcuyum. Allah etrafımdaki kişilerin yardımcısı olsun derim her zaman. 😂 Benimle anlaşmak çok kolay değildir. İnatçılık var, ama bi boğa burcu kadar olduğunu düşünmüyorum. Canım cicim denilince inadım kırılabiliyor. 😂
fayting hazale966 inatçı, istemediğini yapmaz. İnat etti mi yüzüne bile bakmaz yemek yemez 😀 mesela alkış yapmayı öğretmeye çalışıyorum 9 ay 10 günlük ellerini alıp birbirine vuruyorum ellerini hemen geri çekiyor bir süre sonra
bebeklianneee hazale966 kendim koç burcuyum lanet gelmesin bu burca diyorum o kadar yani keşke timsah olaydım koç olmasaydim😅😅
hazale966 DarkSwan bende akrep burcuyum bende inatçıyım 🤣 bence ben hamileyken inatçılığım ve sinirim bebeme geçti🤣🤣
forumgurmesi Eşim koç burcu, çok lider özellikli dediğim dedik kararlı ve ani sinirlenmeleri vardır. Kızım da koç olmasın diye erken doğurdum balık oldu ama yine de koç burcu gibi oldu. Babasının huylarının aynısı.
hazale966 forumgurmesi benimli 18 nisan doğumlu 2 günle boğa burcu olmadı ama bazı özelliklerini boğa burcuna benzetiyorum bendr🤣 geçen arkadaşla konuştuk komik bi kız olacak bence özgürlüğüne düşkün ve zeki olucak demişti🤣
dml26 fayting yeme içme durumu nasıl benim bebiş ile aynı şuan. Kızımın iştahı düşüktü iyice düştü hiç bişi yiyip içmiyor ya mamayı bile yemiyor az az anca
minervadefne bebeklianneee çok zor dimi ayy hele o ani sinir beni daha çok sinir ediyor bir anda parlıyorum 🥲
bebeklianneee minervadefne aynen öyle oluyorum ben bile beni cekemezdim Allah eşime peygamber sabrı vermiş 😅
minervadefne bebeklianneee gerçekten öyle o ilk bir kaç yıl çok zorlandık ama alıştık yani baya törpüledim şu sinirlenme kısmını 😁 6 yaşında kızım var yani bir an atıyor kafam az sesim yükseliyor bana hiç kızmıyor küsmüyor o bile alıştı özür dilerim dedim geçen gün ben sana kızmıyorum sen böylesin diyo🤣
hazale966 bebeklianneee benimkinin de bazı huyu boğaya benziyor ama daha tam çözemedim😀 inatlık var evet yapmayacağı seyi yaptıramazsın ama boğadada var inatlık😀
1zeynosileannis hazale966 en belirgin özelliği lider ruhlu ve çok girişken çekinme falan yok istemediği hiçbir şeyi yapmaz benim kızım pek inatçı değil ya yaşının getirdiği kadar o da normal birazda ilgi delisi ve eğlenceli 😂
sonnenchein hazale966 benim koca bebek kocam koç Allah kolaylık versin sana canım, inatçı asabi açlığa hiç gelemez, bi anda saman alevi gibidir patlar ama çabuk unutur 😄
hazale966 sonnenchein benim bebişte açlığa gelemiyor, yapmayacağı şeyi asla yaptıramazsın😀 birazda sinirli elinden bi cocuk gecen oyuncagını aldı sinirlendi söylendi bişeyler kendi dilinde djdjjd😆😆 bende cok sinirliyimdir benden almıs olabşlir sinirini😀😀
cns62033 Benim kızım koç benle inatlaştı artık ek gıda veremiyorum agzını öyle bi kapatıyor ki bazen kasık sert giriyor agzına.zarar vermekten korkuyorum sütü bile içmiyor inatla.elli takla atıyoruz biraz mama yesin diye.valla inadından eminim.en azından depresif kendini ezdiren bi tip olmaz inşallah.