mirammi Merhaba, 3 aylık kızım var süt ve süt ürünlerine alerjisi bar, çok huzursuz olduğu için doktor Zaditen önerdi ama çok küçük olduğu için vermek istemiyorum. Bebeği küçükken kullananlar yönlemdirebilir mi
Annesininguzusu mirammi ben kullanıyorum damla olanından bebeğim 3ay26 günlük grip oldu doktorumuz verdi günde 7 damla kullandık geçti 2.ayındada kullandık şükür geçirdi en fazla 5 gün kullanın dedi doktor 5 gün sonunda geçti zaten şükür
ckarahan Bende bilgi almak istiyorum benimki de 2 aylık yeni oldu doktor 3 er damla verdi sabah akşam
nurftma 5.5 aylıkken tadımlar sırasında kullanmaya başladık oğluma ve 17 aylık hâlâ alerjisinde kullanıyorum. Bi zararını görmedik kan testleri vs hep yapıldı. Doktorunuz önerdiyse güvenilir bir doktorsa kullanmalısınız
mirammi nurftma merhaba çok teşekkür ederim. Hala devam ediyor mu alerjisi. Çok geçmiş olsun size de bu arada
sadecoffeee mirammi en minumum dozda kullanmanız gerekir tabi huzursuzluğunu giderir en azından sürekli kullanmak değilde arada rahatlaması için
pamukluanne Benim bebeğim iki aylıkken tanı koyuldu zaditeni çok kullandık mecbur kaldık çünkü anne sütünden diyet başlasa bile ancak bir ayda bebeğin kanından çıkmış oluyor biz on aylık olduk hala tadımda sorun yaşadığımız zaman kullanıyorum değerlerinde bir sıkıntı da yaşamadık
nurftma @mirammi evet biçok besine alerjisi var ama denedim vermedim falan ama bulamıyorum. Detaylı alerji testi için 2 yaşını bekliyoruz tam sonuç alınamıyormuş öncesinde. Kan testiyle bakıldı süt ürünlerine çok az hassasiyeti var sadece. Kullanıyorum damlayı alerji olacağını anladığım anda