Bebeğim şuan 7 aylık , anne karnındayken böbrek büyümesi var demişlerdi ama takip edilmesi gereken bişey olduğunu söylemediler kapanır zamanla demişlerdi.Yaklaşık 1 aydır aşırı huzursuz hep ağlıyor falan doktora götürdük ultrason istedi meğerse taş döküyormuş . Böbrek genişlemesinden çok ona yoğunlaştılar .Sonda takıp idrar yolunda tıkanma varmı diye araştırıyolarmış böbreğe idrar kaçağı olduğu için genişleme olabiliyormuş ama bize gerek olmadığını söyledi çoğu zaman kendi kendine kaybolan bişeymiş 3 ayda bir geçene kadar kontrol ettirmemizi söylediler 1 yaşındamı geçer 2 yaşındamı geçer artık bilemem dedi . Sizin çocuk büyükmüş ama bir nefrolojiye gösterseniz iyi olur istanbuldaysanız doktor önerebilirim