ozmur Doktorumuz bebeğine soğuk Buhar vermemi önerdi hangi makinayı almamı önerirsiniz acaba Ve rota virüsü aşısını sormayı unuttum sizler yaptınız mı 2 ay 13 günlük
evvreka ozmur bizim buhar makinemiz loobex çok memnunum. Rota aşısını da yaptıracağım şuan 2 aylığız. 3 ay 10 gün olmadan ilk dozu yaptırmak gerekiyor. Biz iki doz olanını yaptıracağız. Eğer 3 doz olanı yaptıracaksanız bu zamanlarda yaptırmanız lazım.
gizemvatansever Bizim omron marka elektrikli. Doktor önermişti, fişsiz olanlardan almadığım ve doktoru dinlediğim için pişmanım. Her yere giderken böyle gidilmiyor