Ysmnpnr Hanımlar merhaba bugün tam 1 aylık olduk. Yaklaşık 3-4 gündür sağ göğsüm yumuşak ve sıkınca sanki eskisi gibi süt gelmiyor. Diğer göğsümse hala sert Meme terbiyesi bu kadar erken olur mu ? Yoksa başka bir durum mu ? Tecrübelerinizi rica ediyorum :))
Sevvalaydin Ysmnpnr olur canim benimde 2. Haftada terbiye oldu ilk zamanlar hemen emzirmeyince siserdi emzirirken sut fiskirirdi simdi hep yumusak cok uzun sure emmezse anca oyle cektiktn bir sure sonra iniyor sut o derece terbye oldu yani :) ama hep 1.5 1 kilo alarak gittik oyle dusun
babyandmoms Ysmnpnr sağ gögsünü fazla emzirmediğine işaret bu aman dikkat sonra birinde süt toplanıyor birinde az toplanıyor boyları farklı olur ben o hataya düştüm sen düşme o gögsünü emzir bolca su tüket eşitlensin
ebbbbbruu Meme terbiyesi 3. Aya doğru oluyo biraz erken gibi seninki bol bol su tüket sütün çoğalsın canım
Ysmnpnr ebbbbbruu Çok teşekkürler su çay vs sıvı alıyorum ama biraz daha çoğaltıyım çok teşekkürler 🙂
Ysmnpnr Sevvalaydin Umarım benimde öyle olmuştur, iner. Çok güzel kilo almış bebişiniz maaşAllah subhanAllah 😊
Ysmnpnr babyandmoms Doğru şimdiden bile sağ göğsüm biraz daha aşağıda sarkık duruyo çok haklısın sağı sağıp solu emziriyim çoğunlukla çok teşekkür ederim 😘
ebbbbbruu Ysmnpnr çay kahve kafeinli şeyler azaltır sütün miktarını bol bol hoşaf ve su tüketin 😁😁 bebişe bol bol süt olsun inşallah
Sevvalaydin Ysmnpnr Amin insallah vaalla benim suan elledigimde yumusacik bombos gibi ama 6 aylik hala sadce anne sutu aliyor