Arkadaşlar balgamı böyle söküp atacak birşey yok mu tükendim artık 12 gün hastanede yattık 1 haftası yoğun bakım olmak üzere ciğerleri enfeksyon kapmıştı iyiydi son 1 aydır ama 2 haftadır balgamı var napabilirm nasıl söktürebilirm ciğerlerine inmeden serum sıkıyorm hergün 3 4 defa 1 2 defa da buhar veriyorum pat pat yapıyorm başka napabilirm