balporsugu7224 uykusuzanne__ köfteli Hunkar begendi ıspanak çorbası da düşünüyorum yaparım muhtemelen salata turşu yeterli😌
MiracAlpinveUmutunAnnesi uykusuzanne__ Aşırı salgın var. İnfulenza salgını. Hastaneler tıklım tıklım.
uykusuzanne__ MiracAlpinveUmutunAnnesi bir haftadır ne çekiyorum var ya ölüyorum sanki ben böyle pis hastalık 😷 görmedim şimdi de çocuklarla eşim hasta ben biraz iyiyim
lidokain uykusuzanne__ pırasa yemeği var dünden eşim yemez ona spagetti yapacağım benle.oglumda pırasa yer. Birde tarhana çorbası yaparim
mematiii uykusuzanne__ Ben de bezelye yemeğim vardı.Pilav yanına birde kekim var yeter ypruldum zaten 😂
MiracAlpinveUmutunAnnesi uykusuzanne__ Bol sıvı beslenin. C vitamini falan alın size de cok geçmiş olsun
mematiii uykusuzanne__ sağ ol canım vallahi yarınki menü ne olur hiç bilmiyorum.Burda bekliyimfe fikir alayım 😂😍
mutlukidss Valla iki bebem var bugün kolaya kaçacağım kahvaltı hazırlayacağım poğaça kızartma falan yaparım eşim de seviyor zaten kahvaltı yapmayı 😆😁