Bebeğim 17 aylık destekli(memeyle) uyuyor geceleri hep memede yoruldum artık çıldırıcak noktaya geliyorum emzirmeyi sonlandırmayı düşünüyorum ama bi yandanda emsin istiyorum cok karmaşığım, yani yok mu bunun kolay çaresi gündüzleri emsin geceleri uyusun 😭 geceleri mememe birşey sürsem vazgeçermi bu huyundan