nayirnolamaz06 Bozuldu biliyorsunuz şimdiki makine simens idi 8 yıl oldu alalı ve mutlu sona ulaştık arızalandı 9 bin hesap çıkardılar 🥵 yenisini alalım dedik ne alayım kızlar öneri verin bana
-Ygtbgra nayirnolamaz06 benimde geçen hafta bozuldu vestelden aldım ama bosch istiyordum fiyatlar yüksek diye vesteli tercih ettim