Merhaba hanımlarr güvenlik sınavına girmiş ve belge almış olanlar nasıl süreç işliyor.Heyetten geçtimde sınavlar zor mu,onun harici poligon atışlarıyla normal sınav hesaplanarak mı bi puan veriliyor? Ve kaç ay sonra kart çıkarılıyor ?bilgisi olan varsa yoruma gelsinn💁🏻♀️