Neslihan-55 Adetim 4 gün gecikti test yaptım az önce negatif çıktı tüm belirtileri hissediyorum ama testte negatif çıkıyor kanda da negatif çıkar diye korkuyorum 🥺
aslananne27 Neslihan-55 normal idrar testi ile öğrendim iki çocuğumda da hiç kan vermedim hamile olduğumu ogrenmek için 😀
Neslihan-55 aslananne27 oğlumda bende idrarla öğrenmiştim gene de kan aldılar yanlış olmasın diye şimdi tüm belirtiler var test negatif çıkıyor
aslananne27 Neslihan-55 bn idrar testi yaptım bir hafta sonrada doktora gittim kese yi gördü kesinleşti kan testine hiç gerek duymadım
aslananne27 Neslihan-55 üzüldüm canım diğer aya ınsallah iyi haberler alırsın 🥹 genelde idrar testleri yanıltmaz zaten