Kızım altı aylık beş buçuk aylıkken tadımlara başladık 3 gün kuralıyla sebzeleri verdim çok da iştahlı verdiğim her şeyi severek yiyor birkaç gündür bir yemek kaşığı pirinci haşlayıp su ile birlikte iyice piştikten sonra içine çiğden elma koyuyorum Bir tane de hurma tatlandırsın diye sonra blenderdan geçiriyorum kavanoz mama kıvamında oluyor ve bebeğim de çok severek yiyor çok fazla vermemeye çalışıyorum ama pirincin bir zararı olur mu ya daha kabız olmaması için ne yapabilirim