Bebeğim doğduktan sonra Kafam o kadar dolu ki 4 aylık oldu böyle huysuz bi bebek olamaz elimi ayağım birbirine karışıyor. sabah sabah Bezini çıkardıktan sonra çöp sepetine atacağıma kirli çamaşır sepetine atmışım sonra hiç fark etmeden bugün çamaşırlarla beraber bezide makineye atmışım hem makine mahfoldu jel gibi bişeyler var hemde çamaşırlarr hadi çamaşırlara üzülmüyorum da makinem cok kötü olmus ne yapacağım nasıl temizlerim o kadar cok ki