3 aylıkken kucakta oturtuyorduk şimdi 4 ay 10 günlük asla uzanmak istemiyor ,mesela ana kucağına koyuyorum başını yaslamıyor başı havada kalkmak istiyor yani oturmak ,mama sandalyesi almak istiyorum arada 5dk da olsa oturtayım istiyorum erken mi acaba ama kendi hiç uzanmak istemiyor sürekli oturur pozisyonda durmak istiyor daha mutlu oluyor , destekli bir şekilde oturtabilir miyim ?