ayan95 merve3838 bende düşünmüyorum fakat zorunluluk varmış ne yapacağımı şaşırdım inanın ikilemde kaldım olumlu bakmıyorum hiç aşılara
ayan95 merve3838 aşı olmazsanız çıkış Yapamazsınız diyorlar bize gitmemeyi bile düşünüyorum ne yapacağımı bilemedim
ayan95 Nasıl yani biz tur ile gidiyoruz onlarda zorunluluk var diye baskı yapıyorlar kendimden geçtim çocuğum için endişeliyim
merve3838 ayan95 Allah Allah bizim grupta baya karşı aşı biz onu haledecez dediler siz nerden gidiyorsunuz
ayan95 merve3838 İstanbul’dan gidiyoruz tur ile aşı merkezlerini atmış vallahi o kadar sıkıntıdayım ki tarihi de bizi buldu :)
ayan95 merve3838 13 şubatta tarihimiz hatta pazartesi günü en geç aşı zamanı dediler aşı zorunluluğu geldiği için mutlaka yaptırın kartınızı alın dediler
Ballilokmam11 ayan95 Allah Allah benim kardeşim ve esi de yeni döndü daha cuma günü aşı felan olmadılar
seniyirimmisdafaa hayal012 tuylerim diken diken oldu🥺 maşallah ne guzel gecmis. Inşallah bizede nasip olsun.
seniyirimmisdafaa Ertugrulsena merhabalar insallah sizede kismet olsun subata ertelendi bizimki. Sabah 6da inşallah🥰
Ertugrulsena seniyirimmisdafaa kazasız belasız gidip gelin inşAllah. Çok kalabalıkmış şuan orası ama çok memnunlar sizinde güzel geçsin 💕
ayan95 Ballilokmam11 10 şubatta sanırım zorunluluk başlıyormuş 13 şubatta gideceğiz bizde tur aşı kartı çıkarın aşınızı olun diye ısrar ediyor ne yapacağımı şaşırdım 😞