muzicelerim2 Ne yazık ki ilerlemiş.Bizim de geç tanı konuldu o yüzden pişik sanıp bişey yapmadık ta ki bana da bulasip kasininca suphelendim ve internetten kendim araştırıp tanı koydum.Eczaneden Xabion pembe aldım 3 gün üst üste tepeden tırnağa saç baş ne varsa sürdüm.Hala bile ara ara sürerim.Herkesin de aynı anda tedavi olması lazım.Gecmis olsun biran önce atlatorsiniz inşallah