kızlar oğlum bu tanı kondu yaklaşık 1 aydır solunum yolu enfeksiyonu olup duruyordu işte 2 hafta önce ishaldi yılbaşı akşamı acile götürdük bronşiolit dediler ciğer enfeksiyonu dediler iki gün sonra kendi doktoruna götürdük ilaçları değişti. cumartesi den beri ateşi çıkıyor… bugün eşim kendi doktoruna götürdü tekrar Aden virüsü dediler… ve ben yeni ise girdim ne yapicam bilmiyorum şuan annene ile eşim bakıyor kayınvalidem iki 3 gün baktı napcagini şaşırdım başına gelen varmı nasıl geçti bu süre de ne yedirdiniz ne icirdiniz benimki halsiz baygın ve iştah sıfır