Bu konuda üzülen annelerim için postu açıyorum.
En çok üzülen bendim buralarda gezinir dururdum ağlardım kafaya takardım.
Bebeğim doğar doğmaz mememi asla almadı gpgus ucum yoktu..
İlk 1 ay üzüldüm ama sonra nasılsa benim sütümü alıyor diye kafaya takmadım hiç.Hatta galiba tüm emzirme dönemi silikonla emziricem galiba felan diyodum
Bi gece bebeğim 12-6 arası uyudu o gece deliksiz uyudu😀 çok aç kalktı ve benim sol mememde hep süt akışı çok fazladır direk takmadan teklif ettim tuttu😀
1 hafta boyunca bazen silikonlu bazen silikonsuz çıplak meme alınca ayakta hopladım hep sonra silikonu hiç vermedim 1 haftadır silikonsuz emiyor çok şükür.
Darısı bırakmak isteyen tüm annelere olsun