Kızlar az önce tuvaleti yıkarken kayınvalidem aradı açtım hoparlöre aldım be konuştum oğlumda meyve suyu içerken üzerine ve yere döktü bende bir şey olmaz değiştiririz dedim çıktım tuvaletten hem konuşuyorum kayınvalidemle hem döktüğü yeri temizliyorum daldım üzerini değiştirmeyi unuttum haliyle , tuvaleti temizledim çıktım oğlum bana doğru geliyordu ben mutfağa geçtim onu görünce başladım özürler dilemeye unuttum oğlum özür dilerim 15 dk belki o şekilde kaldı göğsü IP ıslak özür diledim durdum gözlerim doldu direkt düşünceler geldi okb olduğu için çocuğuma bakamıyorum , çocuğun haline bak pasaklı pasaklı duruyor,çocuğunu önemsemiyorsun ? Gibi düşünceler geçiyor aklımdan . Baskı yaptıkça gözlerim doluyor saatlerce düşünüyorum. Günde 3 -4 kez iç çamaşırımı ve pijama vs değiştiriyorum akıntı geldiği zaman bir yere değer ise oğlum mikrop kapar düşüncesi geliyor 🙁 ilaç kullanıyorum zaten de faydası yok anam yoruldum 🥹