Ben alıyorum ek gıdaya geçtiğimiz günden beri. Çok da memnunum... bizim en sık tükettiklerimiz, tam pirinç unu, (İçine muz, elma suyu fln katarak şekerli hale getiriliyor) bebek muhallebisi, (aynı şekilde mevsim meyvelerinden koyun içine) bebek irmik ( irmiği su ile pişiriyorum ve genel de kahvaltı öğünümüzde tüketiyor. İçine yumurta sarısı, peynir, pekmez, ceviz, avakado fln katıyorum) keçiboynuzu unu ( muhallebilere tat veriyor. Un gereken tariflerde de kullanıyorum. YoğurdUna katıyorum.. Hem pişerek hem pişmeden kullanılabiliyor) bunlar dışında elma suyu konsantresi çok kullanıyoruz. Hem pratik hem doğal hem bereketli. Bazen elma rendelemek yerine 2,3 damla damlatıyorum muhallebilerine. Aynı Tadı veriyor... hurma özü de en çok sevdiklerimizden. Aynı şekilde kahvaltı menüsüne fln ekliyorum. O da tat veriyor) ürünlerin hepsi doğal olduğu için sıfır şeker ile geliyor. Biz tatlandırıyoruz... daha bir çok çorba karışımı, fln aldım. Ara ara veriyorum onları
da ama bu saydıklarım bizim için fix.. hiç değişmiyor. yani. Ayrıca ilk başladığınız dönemde rahatlıkla verebilirsiniz bu yazdıklarımı. Bunların yanında sitesinden vitma ek gıda kitabını da almanızı tavsiye ederim. Bilgiler ve tarifler mevcut. Benim çok işime yarıyor. Kolaylıklar dilerim... 🌸