Bebeğim 4.5 aylık ve şu an evden çalışıyorum. Bebeğim 1 yaşına gelince haftada iki gün ofise gitmek zorundayım. Bakıcı bakıyor şimdi salonda takılıyorlar. Ben de çalışma odasındayım ara ara gidip sevip geliyorum. Saat başı 10 15 dk. bazen işim yoksa yarım saat bir saat birlikte vakit geçiririm. Sabah 9.30 akşam 18.00 arası böyleyiz.
Çocuğuma haksızlık ediyorum gibi geliyor. Sanki bütün gün kucağımda olması gereken zamanları başkasıyla geçiriyor. Ama çalışmasam da kariyerimi çöpe atmak istemiyorum bilgisayar mühendisiyim kazancım da çok iyi.
Çalışan anneler siz nasıl hissediyorsunuz? Nasıl başa çıkıyorsunuz bu huzursuzlukla?