Bebeğim yerde yatıyordu, sadece 2 dakikalığına yatak odasına bir şey bırakmaya gittim, bebeğim dönmüş ( yeni yeni dönmeye başladı) ve nasıl olduysa kanepenin altına girmiş biraz, tak diye bir ses geldi kafasını vurdu herhalde ağlamaya başladı çok korktum baya ağladı çünkü. Sonrasında kustu ama normalde de çok kusan bir bebek (bir günde kac tane üst değiştiririz bilmiyorum yani) yeni emmişti ondan mı kustu yoksa kafasını vurduğu için mi bilmiyorum. Kafasını vurduğu yere baktım kanepenin altı sunta gibi azıcık vursan bile tak diye ses çıkıyor çok sert değil yani. Şuan da biraz huzursuzluğu var ama aynı zamanda oyuncak gösterince konuşunca ilgilenimce de gülüyor da ne yapacağımı bilemedim. Eşimde işte hastaneye gitmek lazım mı acaba