Elvinemine Kizlar bebegim 7aylik ve ben grip oldum nasil edeyimki bebege gecmesin.?anne sutu vermiyorum mamayla besleniyor .sureklidi benimle yalniz bakiyorum
Ballikizim99 Elvinemine hangimiz hasta değiliz ki🤧 biz atlattık önce bebeğim oldu sonra bize bulaştı ailecek hastaydık aynı evde olunca pek kaçış olmuyo canım yine de maske tak
hasmelad Elvinemine Ahh bizde 13 aylığız Yawrum hasta oldu sonra bize geçti Anne sütü alıyor Ama anne sütünden hastalık geçmez Ama hasta olduğu için iyice bana düştü Malesef uzak kalamıyoruz Bir de emzirdiğim için ilaç alamıyorum
_YanakReisinAnnesii Elvinemine eve hastalık gelince ne kadar dikkat edersen et çocuğa da geçiyor ya 🤦🏻♀️yani bizde öyle oluyor genelde 😅
Elvinemine hasmelad evet ya çocuk anneden ayri duramiyor ben maskeyle zor tutdum vallah madkeyinindiriyor asagi ben kaldiriyorun