elfmrl123 Bebeğim daha 14 günlük emzirirken göğsüm çok acıyor ne yapmam lazım lansınoh krem kullanıyorum ama sürekli emzirdiğini için işe yaramıyor sanırım
ipeksiiimom elfmrl123 göğüs ucunuza strec film koyup nemli kalmasını sağlarsanız ise yarar diye düşünüyorum
ulkilpe elfmrl123 defalarca lansinoh kremi sür benimde çok acıyordu hatta emziremedim acıdan bir kaç kez mama verdim sonra lansinoh kremi defalarca sürdüm sık sık düzeldi
hilal3x elfmrl123 emzirirken silikon göğüs ucu koruyucu kullanabilirsin canım eczanelerde bulabilirsin benimde göğüs ucum yoktu emerken yara oldu çok acıyordu şimdi silikonu kullanıyorum memnunum
Elifff88 elfmrl123 canım benim göğüs uçlarım yoktu içe çöküktü. Kızımı emzirirken kızım hap kan kusuyordu göğüs uçlarım hep acildilar yara oldular ne yaptım ne surduysem olmadı. Bana sadcee hakiki zeytinyağı çok iyi gelmişti. Bebeğe de bir zararı yok onu sur ve göğüs kalkanı al. Göğüslerin elbisene dedgdikce de açıyor o kalkanları takiyordum hep sütüm içinde birikiyordu hem göğsüm kuru kaliyordu daha çabuk iyi oluyordu insallah sende gayda görürsün
sevincaylin Bi de brilliyatnoy zelyeni(brilyant yeşili) eczanelerde oluyor yeşil, iyot gibi. Ondan göğüs ucuna bir kulap çöpü yardımıyla sürüyordum, iyi gelirdi.
memoskaan elfmrl123 O krem ben de pek işe yaramadı bir buçuk aylık bebeğim var ben şöyle çözdüm önce specta mam phyto krem (doktor önerdi) sürüp gümüş kapak kapatıyordum. Sonra ayva çekirdeğini jel yaptı annem onu süryordum silmekle uğraşmamak için şimdi ise sadece günüş kapağı kapatarak iyileştim. Her emzirme sonrası gümüş kapakla kapattım her yerde böylece nemli kalıyordu yaralar iyileştikten sonra da bir müddet böyle kullandım şimdi geçti kullanmıyorum elhamdüllilah siz de bence mutlaka gümüş kapak alın krem sürmeden bile çok işe yarıyor