Kızım uyuyordu. Ayağına dokundum sıcak gibi geldi. Ateşini ölçtüm 36 çıkıyor. Yani bu zamana kadar hep doğru gösteriyordu. Kafasına dokundum normal yani hatta yanakları hafif serin gibi böyle. Acaba ateş ölçer mi bozuldu anlam veremedim. Ya da kendi vücudunun sıcaklığı mı onu da bilemedim. Kafam karıştı 🤔