terafonik İlk uykusunu uzun uyumasın 45-60 dk olunca kaldırın diğer uykuya zamanı gelince daha rahat geçer. Benimde 14,5 aylık kızım var ben öyle yapıyorum. Atak var birde bu ayda onun dışında. Dediğim gibi yapın baktınız yine olmuyor sıkıntı geçmiyor tek uyku denersiniz yavaş yavaş