Bebeklerim ikiz ve çok gazlilar prematüre doğdular 3 aylıklar fakat düzeltilmiş 1 aylıklar. Gaz damlası al dedim eşime diğer kizimda sab damlası kullanmış rahat etmiştik. Ama İnternet’e baktım ilacın prospektesunde premature bebekler bu ilaçla tedavi edilmemelidir diyor kullanan oldumu acaba eşime eczaneciye sormasını rica ettim