Bebeğimi ek gıdaya başlattım 5. Ayında çok istekli gözüküyordu doktor onay verdi bir kaşık yedi ve 6. Ayına girdi şimdi asla bir aydır ağzını açmıyor kaşık gördüğü anda ağzını mühür yapıyor farklı kaşıklarla vermeyi denedim hatta elimde yedirmeyi denedim ağzını açmıyor bu böyle gidecek mi ağlıyorum sinirden