1 ay oldu sezaryen olali kizlar. Biraz alt göbeğimde sarkma vardı. Sadece alt göbek kismima dokununca böyle garip bir his oluyor ağrı değil acı değil hassaslik, birde yürürken aynı kısımda oluyor bu normal mi?
Yada aynı dönemi atlatan birileri var mı?