zelalyngn ben 2 yıl güzellik merkezinde yaptırdım tek tük olanlar için iyi bitirmiyo ama geç çıkartıyor, benim için sorun değil. Ama hiç epilasyon geçmişiniz yoksa işinizi görmez ablam roblox diye marka aldı şuan çok memnun 10.000 civarı . Ayrıça kiwinin artımları çok yavaş sabır istiyor. Roblox çok seri atıyor. Birde şöyme tavsiye vereyim . Kıllarınızı sıfırlayıp alın hangi marka epilasyon kullanırsanız