Arkadaşlar birinci oğlum 3 yaşına girecek ama yani yanlış anlamayın ağzıma ediyor yani digeri 1 yaşına yaklaştı inan ikisi de birbirinden hareketli ve yaramaz özellikle birinci oğlum ne TV bakar ne telefon artık baksın istiyorum ağzıma ediyor yani heryeri döküyor kardeşine vuruyor bana vuruyor saatlerce ağlıyor artık cidden kafayı siyircam napmam lazım bana birşey söyleyin